Call Us for Consultation

Bestellen

Waar kan ik de buffetten allemaal bestellen?

U kunt bestellen via onze webshop of u kan een afspraak maken. Wij adviseren u in een persoonlijk gesprek en horen graag uw  persoonlijke wensen.
Heeft u vragen of hulp nodig bij het online bestellen kan u altijd bellen: (035) – 621 58 62.

Hoe lang van tevoren kunnen we uiterlijk bestellen?

Vaak krijgen wij de vraag per e-mail: “kan ik nog bestellen voor deze dag?”
Het antwoord is eenvoudig: u kunt bestellen en kleine wijzigingen doorvoeren tot 2 dagen voor uw dag van ontvangst. Het is aan te bevelen om de datum van uw feest te reserveren, u kunt dan op een later tijdstip de volledige bestelling doorvoeren.

Wilt u bijvoorbeeld op zaterdag van een buffet genieten, kunt u uw bestelling tot donderdagavond 23.59 uur plaatsen. Als u voor meer dan 100 personen bestelt stellen wij het op prijs dat u dat iets eerder laat weten. Wel kunnen we u helpen met een last-minute aanbod, wij adviseren dan om telefonisch contact met ons op te nemen:
(035) 62 158 62 of per e-mail info@cateringservicehetgooi.nl (vergeet uw telefoonnummer niet te vermelden.

Buffet

Met hoeveel personen moeten we minimaal zijn om te kunnen bestellen?

Met minimaal 15 personen.

Wat zit er allemaal bij een buffet?

Afhankelijk van uw buffetkeuze, alles staat exact vermeld bij het door u gekozen buffet. Verder ontvangt u ook:

  • Porseleinen bord & bestek & servetten.
  • Opscheplepels voor de gerechten.
  • De benodigde chafing dish bakken om alles in op te warmen.
  • Alles gaat vuil retour, wij doen de afwas en maken de chafing dish bakken schoon.
  • Gratis bezorgd.

Zijn de buffeten echt wel voldoende voor 1 persoon?

Voor een volwassene met een normaal eetpatroon is het ruim voldoende.

Wat kan ik allemaal aanpassen?

Is het mogelijk om een ander soort gerecht bestellen of te wijzigen?

Ja dat kan uiteraard, wijzig het buffet van uw keuze naar het vleesassortiment dat u zelf wilt (let op, er kan een meerprijs berekent worden). Ook is het mogelijk om gerechten toe te voegen (let op, dit gaat altijd telefonisch of met een persoonlijk gesprek), want bij ons eet u, wat ú wilt. Gewoon ons even mailen of bellen om uw wijziging door te geven.

Wat kan ik dan allemaal wisselen?

U mag max. 2 soorten vlees in uw pakket vervangen door een ander artikel. Echter de wisseling geldt wel voor alle personen van uw bestelling. Voorbeeld: u besteld voor 15 pers. Tapas Buffet en wilt geen pikante chickenwings ontvangen, dan wisselt u alle pikante kipwings om voor een ander product.

.

Wat zijn de kosten voor de aanpassing(en)?

Deze kosten zullen altijd persoonlijk in overleg gedaan. Verder worden verschillen in prijs van de producten die uw wisselt verrekend.

Kan ik nog wijzigen en tot hoe lang voor de bestelling?

U kunt tot 48 uur voor uw happening wijzigingen in uw bestelling doorvoeren.
Als voorbeeld: voor levering zaterdag, kan tot donderdag worden gewijzigd.
Dit kan via de mail of telefonisch (035) 621 58 62.

Hoe werkt annuleren?

U kunt tot 3 dagen voor u feest kosteloos annuleren, daarna worden gemaakte kosten in rekening gebracht. Annuleren kan altijd alleen per mail of per telefoon.

Ik wil geen … !

Borden en bestek

Dan krijgt u een korting van € 0,50 per persoon.
Dit kan alleen worden toegepast als u dit doorgeeft op de dag dat u de bestelling doet en geldt altijd voor de totaal aantal personen voor het bestelde buffet.
De prijs wordt achteraf aangepast en verrekent.

Bezorging

Kan ik ook op een camping of kampeerboerderij of andere feestlocatie laten bezorgen?

Ja. Reserveer dat is geen probleem, geef dan ook uw mobiel nummer door zodat wij u kunnen bellen als we voor de poort of slagboom staan of het niet kunnen vinden.

Bezorgen jullie ook op zondag?

Ja, voor deze dag geldt wel een resevering op donderdag voor 23.59 uur.

Bezorgen jullie mijn buffet ook warm?

Ja, wij bezorgen uw buffet warm. Wij stemmen het tijdstip dan ook in nauw overleg met u af. Neem hiervoor contact met ons op.

.

Kan ik een tijd afspreken waarop u komt bezorgen?

Ja, u dient wel rekening te houden dat wij een half uur speling hebben tussen de afgesproken tijd, wij zijn afhankelijk van de ontwikkelingen op de wegen

Gratis bezorgen of bezorgkosten?

U wilt graag zo duidelijk mogelijk weten wat de kosten zullen zijn voor uw bestelling. Het bezorgen en ophalen is gratis in gooi en vechtstreken.
Buiten dit gebied kunt u ook bij ons bestellen, maar dan betaalt u een kleine vergoeding voor de bezorg- en ophaalkosten.

Ik moet mijn bestelling absoluut voor (bijvoorbeeld) 16.45 uur hebben, kan dat?

Indien u een voorkeur bezorgtijd op wilt geven, dan graag bij het betalen laten weten. Hieraan kunt u geen rechten ontlenen. Houdt u er wel rekening mee dat wij uw bestelling dan al om 9.00 uur zouden kunnen bezorgen.

Betaling

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

Als het op rekening besteld kunt u het factuurbedrag overmaken op onze rekening.
U kunt ook contant of per pin (mits dit aangegeven is) afrekenen met onze chauffeur bij het bezorgen.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja alle prijzen zijn incl de BTW, die de overheid heeft bepaald.

Moet ik iets extra’s betalen voor de afwas en schoonmaak?

Nee alles gaat vuil retour, wij doen de afwas voor U.

Is het mogelijk om een BTW factuur ontvangen, kan dat?

U ontvangt bij uw bestelling een factuur waar de btw al op is vermeld.
De NAW gegevens die u invult op het bestelformulier komen boven de factuur te staan.

Retour

Wat moet er allemaal retour worden gegeven?

Na afloop van u gelegenheid dient u gelieft alle etensresten te verwijderen. Alle spullen kunt u terugplaatsen in de geleverde kratten en/of box. Het mandje van het bestek gaan ook mee retour. Verwijder ook al het water uit de Chafing Dish bakken.

Overige vragen

Hoe lang zijn de producten houdbaar?

Dat ligt aan de omstandigheden van het weer, product en tijd van blootstellen op het buffet. Gekoeld is het maximaal 3 dagen te bewaren. Ook kan u advies ter plekke vragen aan 1 van onze koks of chauffeurs.

Verhuren jullie ook tafels, stoelen of tenten?

Ja, u vraagt en wij leveren. Kijk gerust in onze webshop of neem gerust contact met ons op als u iets zoekt wat er niet op staat.

Wilt u uw complete feest door ons laten verzorgen bent u op het goede adres. Neem gerust vrijblijvend contact op met een van onze party & event managers.

Leveren jullie ook frisdranken of bier?

Ja, met en zonder arrangementen, kijk gerust in onze webshop of neem contact op voor de mogelijkheden.

Heeft u nog vragen en staat uw vraag er niet bij?

Neem gerust contact op, onder het nummer (035) 621 58 62 of vul het contactformulier in. (Alleen een mail, waarin ook uw naam, een telefoonnummer en vraag staan vermeld worden in behandeling genomen.)